دفتر خاطرات کتاب های من

خاطرات من از کتابهایی که میخونم و اتفاقات زندگی ام همراه نظرات

دفتر خاطرات کتاب های من

خاطرات من از کتابهایی که میخونم و اتفاقات زندگی ام همراه نظرات

من حال کیست؟

نویسنده گمنام |

این سمینار از دکتر شیری است

لطفا جواب سوالاتی که از شما پرسیده میشود را بنویسید

من الان شما چه ویژگی هایی دارد؟

ما یه خود گذشته داریم.یه خود زمان حال و یه خود آینده.این خود من هستم ینی درون من.همه ما دارای تله ذهنی هستیم.تله ذهنی نقصی در ماست که باعث میشه در ما احساس شرم بوجود بیاد.چیزی که در گذشته اتفاق افتاده و الان اون احساس در بعضی کار ها در ما بوجود می آید.

من آینده شما چه ویژگی هایی داره؟

یک کاغذ بر دارید و یک خط از وسط کاغذ بکشید که دو ستون بوجود بیاد.در یک ستون در مورد من حالا و در ستون مقابل در مورد من آینده بنویسید.

از دورن خودت بنویس که چه کسی هستی و در من اینده دوست داری فصل زندگیت چطوری به پایان برسه با چه منی؟

اکثرا افراد اولی را مینویسند .دومی را با اکراه مینویسند و بعد دیگه نمیدونن چی بنویسند.


خاطره ای از دکتر شیری: توی کلاسی نشسته بودم که ناگهان اتفاق کذشته یادم امد و منقلب شدم.وقتی 4 سالم بود شب ادراری داشتم و این باعث احساس شرم در من میشد که هنوز این احساس در مارهای دیگه بوجود میاد.


حاضری برای من آینده ات چقدر هزینه کنی؟

هر تغییری بهایی داره و ممکنه با نا امیدی مواجه بشی.ممکنه با تغییر رفتار دیگران مواجه بشی .مسخره بشی.دشمنان جدید سر و کله اشون پیدا میشه.نفاق بعضی از ادم ها را میبینی.دورویی اشون را میبینی که با تو خوب ولی از پشت خنجر میزنند.تو کار خودت را بکن.برای خودت یه کاری بکن مهم نیست اطرافیان چه نظری در موردت میدند.مهم نظریه که خودت در مورد خودت میدی.

مثنوی:تحمل جفای خلق و شفقت بر همین خلق جفاگر


ما در این انبار گندم میکنیم      گندم جمع آمده گم میکنیم

اول ای جان دفع شر موش کن  وانگهان در جمع گندم گوش کن



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی