دفتر خاطرات کتاب های من

خاطرات من از کتابهایی که میخونم و اتفاقات زندگی ام همراه نظرات

دفتر خاطرات کتاب های من

خاطرات من از کتابهایی که میخونم و اتفاقات زندگی ام همراه نظرات

افسانه وارن بافت (کودکی)

نویسنده گمنام |

یه مستند با عنوان افسانه وارن بافت دیدم که خلاصه اش را براتون مینویسم

نمیدونم مستند چه سالی است اما در اون سال بافت با 62 میلیارد دلار ثروتمندترین مرد دنیاست.

او به جادوگر قمارها معروف است.از اعداد خوشش می آید و معامله های بلند مدتی میکند که برای او سودهای بیشماری دارد.

بچه که بود کنجکاو بود.خیلی دوست داشت کتاب بخواند.در هفت سالگی کتاب هفت هزار راه برای بدست آوردن هزار دلار را خواند.حساب کرده بود که چطور میلیاردر شود.او در سن 30 سالگی گفته بود که یک میلیونر میشود.

نوشابه و آدامس و روزنامه و مجله به در خانه ها میبرد و میفروخت.روزی 500 تا روزنامه پخش میکردکه برابر 1 سنت بود.

 

نظرات  (۱)

تازه داشتم گرم میشدم تموم شد 😔

ولی جالب بود 👍👌

پاسخ:
این فیلم 1 ساعت 26 دقیقه بود که من خلاصه کردم و 3 صفحه شد و کم کم در وب میذارم
لطفا دنبال کنید و نظرتون را بدید
ممنون از اینکه خواننده هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی