دفتر خاطرات کتاب های من

خاطرات من از کتابهایی که میخونم و اتفاقات زندگی ام همراه نظرات

دفتر خاطرات کتاب های من

خاطرات من از کتابهایی که میخونم و اتفاقات زندگی ام همراه نظرات

وارن بافت

نویسنده گمنام |

انیشتین : هشتمین عجایب دنیا نوشتن است.

زمانی شخصی برای پادشاه کاری کرد.پادشاه به او گفت:برای جبران برای تو چکار کنم؟شخص گفت :صفحه شطرنجی بیاورید و در خانه اول یک گندم بگذارید.در خانه دوم دو برابر اولی و در خانه سوم دو برابر خانه دوم و الی اخر.پادشاه متوجه شد باید کل پادشاهی اش را بدهد چون در خانه اول دو به توان شصت و چهار تا گندم باید بدهد.

وارن بافت متولد 1930 است و در حال حاضر 90 ساله است.

پدرش هم شرکت خود را داشته و تاجر بوده است و در بورس هم بوده.مدام به شرکت هایی که در آنها سهم داشته سر میزده است.

بافت اولین کتاب سرمایه گذاریش را در دفتر پدرش میخواند.همه کتاب های دفتر را میخواند و بعضی ها را حتی دو بار.پدرش به او میگوید که گوله آتش است چون بیزینس خودش را راه انداخته است.

بافت در مدرسه معلم ها را اذیت میکرد.زمانی میخواسته است با دو تن از دوستانش از خانه فرار کند.

نظرات  (۱)

👍👌

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی